Poradnik-Taern
Poradnik Taern -Zapraszam:D
monitoring pozycji

Poradnik-MagOgnia

Zalety:
- zadaje duże obrażenia
- dobrze radzi sobie w krainach zimowych
- posiada bardzo przydatne ataki obszarowe
- prosty "w obsłudze" - można nim grać, a w międzyczasie zajmować się także innymi sprawami

Wady
- brak jakichkolwiek umiejętności obronnych (debuffów)
- spore zużycie many
- niezbyt duża celność ataków- niezbyt nadaje się do bicia bossów solo/z petem

Expienie:
Zaczynamy standardowo:
lvl 2-5 psy + zlecenia na psy, ewentualnie parobki
lvl 5-8 zlecenia na zedy + gobliny + ew. pierwsze zadania
lvl 8-12 dodatkowo łysi, łowcy, ewentualnie pająki
lvl 12-19 szkielety + zlecenie na szkielety + Quest Krwawe Zaloty (potrzebna będzie pomóc innych graczy w zabiciu Herszta, ale wykonanie questa na 12 lvlu powinno dodać nam 2-3 poziomy.
lvl 20-24 nietoperze + wilki + zlecenia na wilkilvl 
25-36 zamek + bicie grizzly w grupie + krzyżak* + ichi (w drużynie 2-4 osobowej, zależnie od lvlu)

Pancerz – sklepowy
Hełm* – lvl 20+ Martumal, lvl 28+ Khalam
Naszyjnik – lvl 15+ Maiarot, lvl 34+ Ostolbin
Rękawice – lvl 32+ Brassary Uguns II
Peleryna - sklepowa
Broń – lvl 15+ Derengil, lvl 28+ Tężec
Spodnie - sklepowe
Pas – lvl 36+ Radius Electricum
Pierścienie – lvl 20+ 2xArcanscape II, lvl 36+ 2xFulgur (oba rodzaje będą przydatne w całej dalszej grze, dlatego Arcanów nie należy się pozbywać!)
Buty* – lvl 27+ Czengsvesy, lvl 34+ lysmary

Statystyki:
Na poziomie 60 MO powinien dysponować minimum:
1700 HP (w sumie)
800 many (w sumie)
80 wiedzy (bazowo) oraz 130 w sumieresztę można wrzucić w moc.
Kreator stron internetowych - strona bez programowania